Maximera din viktnedgång!
Tre olika steg.
Välj det som passar dig bäst!

 

Steg 1 - Viktminskningsprogram - Online

Pris:
499 kr
Inkl. 6% Moms
Art.nr:
YSV1
Antal:
"Perfekt för dig som vill komma igång, men i lugn takt".



Det här får du:


1. Individanpassat kostupplägg.

Flertalet goda, nyttiga, näringsrika, varierande och enkellagade paleoinspirerande recept, vars energimängd är helt uträknat för dig.
- 5 stycken olika frukostförslag. Alltifrån bananpannkaka, ägg och bacon, paleoscones till blåbärsgröt.
- 20 stycken olika lunch och kvällsmatförslag. Alltifrån pizza, tacopaj, lax och rotfrukter i ugn till sallader, soppor och hamburgare.
- 5 stycken olika mellanmålsförslag + 3 stycken nyttiga desserter. Alltifrån fruktsallad, nötter, makrill och tonfisk till glass, brownies och chokladbollar.


2. Individanpassat schema som är skräddarsytt efter dina dagsrutiner.

Schemat är helt anpassat efter hur dina dagar ser ut, enligt vad du anger i formuläret, allt för att det ska passa just dig.
I ditt schema framgår vad du ska göra varje dag. Vilken tid som du stiger upp och går och lägger dig, när du arbetar och tränar, samt när du har dina raster. Det är också angivet när du ska äta, vad du ska äta (frukost, mellanmål, lunch/kvällsmat) och hur mycket du ska äta.
Enda dagen som du inte får ett schema för är lördagar, då får du nämligen äta och göra vad du vill.

Mer information om steg 1 finner du på hemsidan.
 

Steg 2 - Viktminskningsprogram - Online

Pris:
749 kr
Inkl. 6% Moms
Art.nr:
YSV2
Antal:
"För dig som vill ha resultat snabbare än i steg 1.
Till skillnad från steg 1, så vävs här enkla övningar in i din vardag vars syfte är att öka din förbränning".




Det här får du:


1. Individanpassat kostupplägg.

Flertalet goda, nyttiga, näringsrika, varierande och enkellagade paleoinspirerande recept, vars energimängd är helt uträknat för dig.
- 5 stycken olika frukostförslag. Alltifrån bananpannkaka, ägg och bacon, paleoscones till blåbärsgröt.
- 20 stycken olika lunch och kvällsmatförslag. Alltifrån pizza, tacopaj, lax och rotfrukter i ugn, till sallader, soppor och hamburgare.
- 5 stycken olika mellanmålsförslag + 3 stycken nyttiga desserter. Alltifrån fruktsallad, nötter, makrill och tonfisk till glass, brownies och chokladbollar.


2. Individanpassat schema som är skräddarsytt efter dina dagsrutiner.

Schemat är helt anpassat efter hur dina dagar ser ut, enligt vad du anger i formuläret, allt för att det ska passa just dig.
I ditt schema framgår vad du ska göra varje dag. Vilken tid som du stiger upp och går och lägger dig, när du arbetar och tränar, samt när du har dina raster. Det är också angivet när du ska äta, vad du ska äta (frukost, mellanmål, lunch/kvällsmat) och hur mycket du ska äta.
Enda dagen som du inte får ett schema för är lördagar, då får du nämligen äta och göra vad du vill.


3. Enkla och tidseffektiva övningar som vävs in i vardagen vars syfte är att kicka igång din förbränning.


4. Ett (1) effektivt corepass.

Mer information om steg 2 finner du på hemsidan.
 

Steg 3 - Viktminskningsprogram - Online

Pris:
999 kr
Inkl. 6% Moms
Art.nr:
YSV3
Antal:
"För dig som vill gå all-in i din viktresa.
Till skillnad från steg 2, så har du här även tillgång till 5 olika träningspass".




Det här får du:


1. Individanpassat kostupplägg.

Flertalet goda, nyttiga, näringsrika, varierande och enkellagade paleoinspirerande recept, vars energimängd är helt uträknat för dig.
- 5 stycken olika frukostförslag. Alltifrån bananpannkaka, ägg och bacon, paleoscones till blåbärsgröt.
- 20 stycken olika lunch och kvällsmatförslag. Alltifrån pizza, tacopaj, lax och rotfrukter i ugn till sallader, soppor och hamburgare.
- 5 stycken olika mellanmålsförslag + 3 stycken nyttiga desserter. Alltifrån fruktsallad, nötter, makrill och tonfisk till glass, brownies och chokladbollar.


2. Individanpassat schema som är skräddarsytt efter dina dagsrutiner.

Schemat är helt anpassat efter hur dina dagar ser ut, enligt vad du anger i formuläret, allt för att det ska passa just dig.
I ditt schema framgår vad du ska göra varje dag. Vilken tid som du stiger upp och går och lägger dig, när du arbetar och tränar, samt när du har dina raster. Det är också angivet när du ska äta, vad du ska äta (frukost, mellanmål, lunch/kvällsmat) och hur mycket du ska äta.
Enda dagen som du inte får ett schema för är lördagar, då får du nämligen äta och göra vad du vill.


3. Enkla och tidseffektiva övningar som vävs in i vardagen vars syfte är att kicka igång din förbränning.


4. Ett (1) effektivt corepass.


5. 5 olika träningspass som kickar igång din förbränning rejält.
Passen är tidseffektiva, vilket i detta fallet innebär att dom är korta och att du jobbar på hög puls med syftet att kicka igång din förbränning mer än tidigare.

Mer information om steg 3 finner du på hemsidan.

Framgångsrik viktnedgång


(Kvinna, 39 år som gick ner 12,3 kilo under tolv veckor)
”Jag ville egentligen inget hellre än att gå ner i vikt, men har alltid hittat ursäkter i att det är för krävande och att jag inte hinner träna. När jag började med det här programmet var det en rejäl ögonöppnare för mig. Det var ju inte alls krångligt eller krävande, ändå fick jag direkt resultat! Plötsligt fanns inga ursäkter. Eller rättare sagt, plötsligt behövde jag inga ursäkter. Idag gör jag mina kettlebellsvingar lika självklart som att jag borstar tänderna, och viljan att skippa chipsen och istället äta god, ren mat har stannat kvar!”


 

Över 151

Köpta program